Op circuit Zandvoort, hoe worden de bezoekers verdeeld over de zitplekken op de grasvelden?

12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanuit de duien kun je gratis kijken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"duinen"

Het beste antwoord

De bezoekers worden niet verdeeld. Zodra je op het circuit terrein komt kan je zelf een plekje in de duinen zoeken, al loop je het hele duin af rondom het circuit. je kan zelf een lekker plekje uit de wind of op een duintop zoeken, et de zon in je rug of in je gezicht. Net wat je zelf wilt!! Alleen voor de tribunes en het paddock moet je speciale (duurdere ) kaarten kunnen laten zien. Daar kom je niet op met een duinkaart.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben er onlangs nog geweest. Wij zijn langs de tribune binnen geraakt en dan op de duinen gekropen. Heerlijk uitzicht :D