Zijn voetbalkadobonnen van 10 jaar geleden nog geldig?

Er staat geen ultieme datum op de kadobon.
Ik heb deze voetbalkadobonnen zo'n 10 jaar terug gekregen voor mijn verjaardag, en wilde eigenlijk dit seizoen een wedstrijdje kijken, kan ik deze nog inwisselen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe is een bon zonder datum gewoon geldig. Maar je zou bij de uitgevende instantie moeten kijken/informeren of die bonnen nog bestaan, zo niet, dan kan het zijn dat ze waardeloos zijn.
Ik had laatst een bloemenbon die al heel oud was, maar dezelfde bon wordt nog altijd gebruikt, een datum stond er niet op, dus die kon ik nog gewoon inwisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dacht het niet meestal 1jaar geldig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen datum opstaat zullen ze nog wel geldig zijn .
Kan wel zijn dat je wat bij moet betalen omdat in 10 jaar alles duurder is geworden.

Een telefoontje is snel gepleegd .
Succes.
12 jaar geleden
Hangt ervan af of er aan de verkoop van dat soort bonnen toch een geldigheidsvoorwaarde verbonden is die bij de betreffende club(s) ter inzage ligt.
Gewoon navragen bij het inruilpunt dus.

Succes ermee!