kun je ergens lessen hoeveel nederlanders kiezen voor of tegen het helpen van Griekenland ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gevonden: Opiniepeiler Maurice de Hond peilde de steun voor Griekenland. Maar liefst 66% van alle Nederlanders is tegen extra steun aan Griekenland.

De PVV en SP hebben het hoogste gehalte tegenstemmers, resp. 94 en 87 %. Van de VVD-stemmers zijn 76% tegen extra steun aan Griekenland.

Onder GroenLinks-stemmers en PvdA-stemmers is de steun aan Griekenland het grootst. 54% van GroenLinks acht een nieuwe lening een goede zaak. Bij de PvdA krijgen de Grieken 43% steun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op peil.nl, de site van het buro van Maurice de Hond kan je de uitkomsten van het onderzoek van 23-7 over dit onderwerp teruglezen.

https://n4.noties.nl/peil.nl/

(en natuurlijk diverse andere opinieonderzoeken)