Wat moet de meest unieke manier van martelen zijn geweest?

Vierendelen, kop eraf, druppels op je hoofd, maar dit zijn allen eeuwen oude bekende...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Ik denk de bamboe methode,
Bamboe struik omzagen iemand er boven hangen en vervolgens de bamboe in de nacht door hem heen laten groeien..
Erg pijnlijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Frans bauer, maar dit is ook al een oude bekende
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Duimschroeven om te beginnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In een kamer van 2 bij 2 meter 3 maanden achtereen naar 'Zeg 's Aa' kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hieronder een mooie site met vrij gruwelijke marteltechnieken.
http://www.oddee.com/item_96596.aspx
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zout water over iemands voeten heen gooien en een geit dit op laten likken. Dit herhaal je een aantal maal, resultaat: de voeten zijn compleet, tot op het bot, door de ruwheid van de tong van de geit. Bovendien strooi je op deze wijze letterlijk zout in iemands wonden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gorgelen met warme diarree
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Vierendelen" en "kop eraf" beschouw ik niet als martelpraktijken, maar als moord...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik stel voor dat je een dag bij me op kantoor komt kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iemand bouwschuim in de mond en de neusgaten spuiten....lijkt me afschuwelijk.