hoe kom ik aan een adres?

In verband met de privacywet kun je niemand meer traceren. Toch zoek ik het adres van een vader van een jongere die ik ken. Natuurlijk wil ik er voorzichtig mee omgaan; als contact niet kan, is het ook goed; nu is er ook in geval van nood geen adres. Hoe kom ik aan een adres. In het telefoonboek staat hij niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan het met deze website eens proberen:

http://www.voelspriet.nl/personenzoeken.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet zeker maar kun je in zon geval niet naar de politie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan google eens proberen, niet dat daar gelijk een adres uitrolt, maar misschien een hyves of facebook account, waarmee je verder kan zoeken.
( hoop dat het een niet veel voorkomende naam is, dat scheelt al een hoop)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het in geval van nood is dan denk ik dat de politie er voor kan zorgen dat het 'slechte' bericht bij de vader van de jongere terecht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ervaring is dat ze dat niet doen.
Je kan wel bij een geval van overlijden de politie inschakelen als iemand in het ziekenhuis overlijdt en de familie is niet te bereiken, dan zal de politie naar het huis gaan.
Maar zonder adres gegevens zal de politie niet gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet als het om een noodgeval gaat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, tenminste mij werd toen verteld dat ze dat niet deden, geen tijd voor. Ik moest zelf gaan zoeken.
Ging om een sterfgeval, de vader van die persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja,lekker coulant dan.
Kijk eens op www.wieowie.nl , misschien kun je de gezochte persoon via die weg vinden.