Ik wil een geboortjekaartje schrijven voor kennissen maar weet niet wat? in de kaart staat hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon!

Ik vind alleen groetjes( NAAM)..... eigenlijk een beetje saai,maar weet ook niet wat ik als eigen tekst er in moet zetten. Iemand misschien een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (12)

Dan zet je onder de tekst in de kaart, en veel slapeloze nachten toegewenst en dan je naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hadden er best veel met zo n tekst erop.
Zoek op internet of verzin zelf een leuk gedichtje voor op het kaartje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er dingen bij zetten als:
ik hoop dat hij mag groeien en bloeien.
of dat hij maar net zo een grote voeten krijgt als zijn vader ;]
het is maar net wat voor type mensen het zijn.
succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijvoorbeeld: 'Een zoon! Dat moet met zulke ouders een prachtig kereltje zijn'

Gefeliciteerd, Jojoz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een paar andere open deuren die vaak worden opgeschreven:
- geniet van de kraamtijd
- wat een leuke naam hebben jullie uitgekozen
- we wensen jullie het allerbeste toe

anders:
je kan ook een mooi geboortegedichtje googelen en erin schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan
Veel geluk met jullie drietjes.

of Gefeliciteerd met jullie strontfabriek. (maarja, dat moet je zelf even inschatten of dat kan, ik ken ze niet) ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, dat is nog eens goed gebruik maken van de antwoorden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol haha
Je zou ook een persoonlijke boodschap aan de nieuwe wereldburger kunnen meegeven, ipv aan de ouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan er een wens inschrijven als bv: we hopen dat hij een gezond, blij en gelukkig leven mag hebben, waarvan jullie deel mogen uitmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet doen wat je hart je ingeeft.Als jij denkt ik schrijf er niks bij is dat ook goed.En anders zet je er bijvoorbeeld bij, lekker genieten van de kleine of een fijne kraamtijd toegewenst. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet staat voor elke gelegenheid wel een gedichtje,je kunt dat wat aanpassen en persoonlijker maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze tekst:
Ik wens jullie veel geluk met jullie nieuwe zoon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie heel veel geluk gewenst met dit kleine wonder en voor het kleine wonder, dat jij met je ouders net zo gelukkig mag leven als zij met jou!