Zijn pakken melk wel eens in de aanbieding?

12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is tegen afspraken alleen tegen datum van ...er is zelfs niet zo erg lang geleden een wettelijke minimale bindende prijs afspraak Gé maakt .zodat het geen stunt of trekker mocht worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nu geen bindende prijs meer ,dus geweest .maar er zijn nog wel afspraken ,om de boeren tegen de macht Vd supers Enigzins tebeschermen

Het beste antwoord

de Lidl heeft nog weleens melk in de aanbieding omdat het tegen de houdbaarheidsdatum aanzit, en dat blijft ook nog ruim na de houdbaarheidsdatum goed! ( zie voor meer info daarover naar een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde over Melk )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja, als ze net op het randje van de houdbaarheidsdatum zitten worden ze wel eens in de aanbieding gegooid.
dit gebeurt geloof ik met name bij kleinere winkels met een minder grote afname van melk, supermarkten zullen over het algemeen wel door hun voorraad heen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dit niet waar, mijn zoon werkt bij de Jumbo, daar wordt niets meer afgeprijsd wat bijna aan de datum is, alles wordt weggegooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm misschien verschilt dat dan per supermarkt, C1000 en AH doen het wel heb ik gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt is een nieuwe 'actie' van de Jumbo, super zonde van al het nog goede eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sufferds... Waar is de waarde van het voedsel gebleven? hel en verdoemenis! :P
nee, de prijzen van melk fluctueren niet dusdanig dat hiermee gestunt kan worden. De huidige melkboer kan het hoofd tegenwoordig al nauwelijks boven water houden.

Melk komt (de komende 50 jaar) nooit in de aanbieding

Toegevoegd na 1 minuut:
dit uiteraard met uitzondering van de korting over bijna verlopen houdbaarheidsdata
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, houdbare melk wel. Dagverse melk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Een paar weken geleden was houdbare melk bij de C1000 in de aanbieding.