Nee. Voor een waardevoller leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lichamelijke of geestelijke?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet slechts, maar eveneens beperkingen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Subjectieve vraag. Dat ligt aan je eigen mening. Als jij erg vooruitstrevend bent, is het waarschijnlijk dat je ethiek begrenzend voor de wetenschap vind. Andersom evenzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan iets waar grenzen aan zijn verbonden hebben altijd wel een beperking maar kan wel alles benutten wat er tussen de grenzen valt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik voel me altijd beperkt als ik met een allochtoon moet samenwerken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk wel ja. Goede vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas wel. Het is zo dat zonder of met de religie, beide partijen open moeten staan voor elkaars opvattingen. Daar zit hem meestal de kink