Wat is de eind datum van een GBA

Ik ben al een tijdje bezig met reageren op woningen, en denk dat ik snel aan de beurt ben. Wil daarom vast een GBA aanvragen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Uitreksel van de Gemeentelijke Basis Administratie dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

GBA is toch gemeentelijke basis administratie? Je moet echt eerst een adres hebben eer je daarin kan worden opgenomen. Maar misschien bedoel je iets anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad maar ik woon nu nog thuis bij mijn ouders, en ik weet dat ik een GBA nodig heb als ik een woning accepteer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat tegelijkertijd. Je krijg de woning, en op dat moment ga je je inschrijven bij het GBA. Soms hebben gemeentes nog aanvullende vereisten, bv. dat iemand in die gemeente woonachtig moet zijn geweest. Is het gewoon in je eigen gemeente, kan je je zondermeer inschrijven, geen enkel probleem. Is het in een andere gemeente zou ik even bellen, of er nog beperkingen zijn voor de toewijzing van een huurwoning. De woningstichting weet het ook wel.

Andere antwoorden (2)

De Game Boy Advance (GBA) heeft geen einddatum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het algemeen nemen instanties genoegen met een uittreksel dat niet meer dan 3 maanden oud is. Ik zal dus maar even wachten totdat je echt een huis vindt. Een uittreksel is zo aangevraagd.