Omdat dit in de media breed word uitgelicht (is sensatie hé)
En daarbij komt dat scholen natuurlijk een makkelijk doelwit zijn. Kinderen kunnen zich nog niet zo goed verdedigen en zijn weerloze slachtoffers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat sommige mensen zo wanhopig zijn dat ze dat doen.
Dat iemand al eens eerder zoiets gedaan heeft, wil niet zeggen dat niemand anders dat zou kunnen of willen doen.
Wat te concluderen is: wetten en regels veranderen mensen niet, want er wordt nog steeds gemoord, gestolen en gepest. Iemand moet er zelf van overtuigd zijn dat iets niet goed is voordat hij daar ook naar handelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de nederlandse overheid nog niet wakker genoeg is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanhopige, zieke en/of gedrogeerde copycats.