Waarom vragen sommige mensen aan meisjes/jonge vrouwen, gewoon buiten op straat ofzo, of ze ''toch geen anorexia hebben he''?

Mij is het namelijk de laatste tijd wel eens gevraagd, bijv. door buurtbewoners en die stellen de vraag dus als zowel jij als zij buiten zijn, en vaak nog andere mensen ook. (Ik heb geen anorexia, ben alleen afgevallen door een lichamelijke ziekte).

Het lijkt mij namelijk, dat als je het aan iemand die echt anorexia heeft vraagt, je echt totaal niet tactisch bezig bent... En dat je ook geen eerlijk antwoord krijgt.
Ik zou dat nooit zomaar op straat aan iemand vragen, net zoiets als aan een dik iemand vragen: 'je hebt toch geen BED of binge eating he'? Zou jij het doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat onbeschoft zeg,de volgende keer gewoon zeggen "nee hoor,maar zo gauw ik het wel heb bent u de eerste die het hoort"Waar bemoeien ze zich mee.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik ben met je eens, dat het niet erg tactisch is, maar ik ga er vanuit, dat het bezorgheid is, en dat is dan weer best lief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we een vaak respectloos volk aan het worden zijn en menen dat we alles mogen zeggen.. daarnaast is men misschien ook wel eens jaloers op andermans figuur en verdoezelt dat op een brute manier.. Of vind men het gewoon geen gezicht, zo'n mager iemand.. en spreekt dat gewoon uit..ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het, uitzonderingen daar gelaten, uit zorg wordt uitgesproken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen willen graag laten zien en laten horen dat ze veel nieuwe dingen bijgeleerd hebben en pakken iedere gelegenheid aan dat te laten horen.
Het is meer het demonstreren van hun nieuwe kennis.
En het er graag over mee willen praten, dat ze mogelijk iemand kwetsen komt helemaal niet eens in ze op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het word vaak sarcastisch bedoeld door afgunst, ja die mensen zijn er wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien wordt je aangezien voor je dubbelganger ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie hoor naatje haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijft je maar dwarszitten he.
Geloof je het niet ofzo?