Kleuren: marine, indigo en geel
Blauw is het nieuwe zwart. Zwart was jarenlang een trendy kleur om te dragen, nu gaat de kleur plaats maken voor blauw. De blauwe kleuren zijn wel donker, zoals marine en indigo. Geel is ook zeker een kleur die je vaak terug gaat zien aankomende zomer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Paars blijft eigenlijl nog. Voor de rest felle kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt uit of je het hebt over kleuren in interieur, kleding of bijv. make-up.

Kleding: het nu vooral vrij fel van kleur: Roodroze, helder blauw, koraalrood/roze.

Make-up: felle lippenstift, een sterke eyeliner of oogmake-up in felle kleuren als chemisch oranje, fluo roze, knallend fuchsia, kanarie geel. Maar ook 'lieve' pasteltinten zijn in de mode (vaak zie je dat er met 2 uitersten gewerkt wordt)

Interieur: Groen, geel en oranje.

Vaak heb je ook nog dat grote merken zelf trendkleuren op de markt brengen, voor make-up wordt dit bijv. door MAC gedaan en het verfmerk Flexa doet dit voor interieurs.

Paars en (marine)blauw zijn nog een beetje blijven hangen van 2010, maar behoren echt niet tot dé trendkleuren van 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De trend color blocking. Dat is vooral Vele kleuren bij elkaar dragen. Je moet het maar even googelen dan snap je precies wat ik bedoel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koraal, de nude kleurtjes (poederroze, poederbeige) marineblauw en wat ik de laatste tijd ook vaak lees is dat het tijd is om alle kleurtjes doorelkaar aan te trekken ( vooral kleurtjes die niet staan bij elkaar bijv. roze met rood)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik naar de kleding kijk van meisjes tieners zie ik veelal witte broeken en een zalm kleurige singlet. En kijk ik naar de iets ouderen dan zie ik veel zwart wit gestreepte kleding en kijk ik naar de dames van rond de 40 en 50 die dragen vaak de kleuren combinatie beige met wit en veel gebloemde kleding in de combinatie groen met roze of blauw met geel.
Als je praat over het interieur dan zie je op dit moment veel zilver/ chroom achtig en veel bruin tinten ( zand kleurig terra kleurig beige creme) vaak in combinatie met gebroken wit.
En praat je over de haar kleur dan schijnt midden blond deze zomer heel populair te zijn.
En bij zowel mannen als jongens is de combinatie witte drie kwart broek met een roze polo ook nog altijd heel modern.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigenlijk paars
en de rest felle kleuren:
roze blauw