Een speldje met een drumstel van mijn huidige partner.. Helemaal in het begin gekregen, ik ben gek op drum muziek..
Later nog een medaillon met de foto van mijn zoon er in geslepen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een agapornis personata (Dwergpapegaai)
Wilde al heel lang zo'n ding hebben en mijn ouders hebben altijd geroepen dat ze daar nooit aan zouden beginnen... tot aan mijn 17e verjaardag, toen kreeg ik een vogelkooitje en de mededeling dat ik er één mocht uitzoeken in de dierenwinkel.

Helaas is "Sjaakie" al niet meer, maar wat hebben wij een lol met dat beesie gehad...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praat een agapornis ook mensen na net als een gewone papegaai?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Agapornissen kunnen niet praten, tenzij je de tongriem losknipt ofzo, maar dat ga ik geen diertje aan doen.
Wel was hij erg goed in het nadoen van niesgeluiden.
Een pizza.

Ik kreeg bezoek dat mij eigenlijk niets wist te geven, en toevallig kwam net de pizzabezorger langs op het moment dat diegene bij mij wilde aanbellen. Diegene heeft toen de pizza betaald, en aan mij kado gegeven.

Blijft een leuk idee: een pizza als verjaardagskado :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beker met een pluche beertje er in. Het was het eerste verjaardagscadeau dat mijn zoon op zijn zesde jaar zelfstandig voor mij kocht. Hij was reuze trots. Hij had het ook nog mooi in laten pakken. Toen hij het overhandigde zei hij: "De beker is voor jou, maar het beertje wil ik zelf houden"
Dat ik die beker, twintig jaar later nog steeds bezit, spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe is het beertje er aan toe??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roemloos ten onder gegaan, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Mijn leukste kado ooit is een gouden ring die heb ik van mijn ouders gekregen toen ik het ouderlijk huis ging verlaten best emotioneel maar een leuk gebaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mijn vrouw heb ik ooit twee kinderen gekregen en van mijn dochter een kleinkind. Ik beschouw dat als de mooiste tastbare 'cadeau's'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Diegene die hier een minnetje heeft gegeven, houdt natuurlijk niet van kinderen, maar dat kan...
mijn kinderen moet ze wel zelf dragen maar ze zin het mooiste dat iemand mij ooit heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zelfgemaakt foto-album met herinneringen van de gever en mij. Erg bijzonder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn eerste auto voor het behalen van mijn rijbewijs, hij koste wel 100.= !!! op een veiling. van mijn vriendje gekregen om mee te beginnen, en dat vond ik zo`n lief gebaar. wie kan er nou zeggen dat hij/zij z`n eerste auto van je partner hebt gekregen. (ook al was dat ding ontzettend lelijk) ik vond het zo lieff. we hebben hem na een jaartje voor 75.= verkocht. (dus hij koste maar 25.= lol :)) en een andere duurdere natuurlijk gekocht. achteraf konder we net zo goed meteen een duurdere kopen want ik heb tot heden schade vrij gereden! whahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fotolijst met daarin een prachtige foto van mij zoontje van 2 en mijn dochtertje van 3 maanden. Gemaakt zonder dat ik het wist en prachtig! Meestal is mijn man niet zo vindingrijk, maar bij deze sloeg hij de spijker op zijn kop! Tranentrekkertje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen en kleinkind, elke dag weer een feestje dat zei bij mij horen. Ik weet niet of mijn ex het bedoelde als een kado, maar voor mij voelt het elke dag als een kado. Tot 2 keer toe hebben mijn kids het gepresteerd voor mij een surprise-party te organiseren.
Zo lief en zo prachtig, dat ze dat voor je doen!
En dan heb ik het nog niet over alle plezier, humor, hoogtepunten en dieptepunten die wij samen hebben meegemaakt.
Toen mijn dochter het huis uitging schreef ze een brief naar mij en haar broertjes, hij was gericht aan: mijn zielsverwanten.... en zo voelt dit super kado van het leven ook!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het felbegeerde roze papiertje is het kado waar ik het meest blij mee ben ( alhoewel het inmiddels wel een roze pasje is )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk mijn kind, maar dat is bij elke ouder het geval.. Maar als echt cadeau, de trouwring van mijn (overleden) opa, die mijn moeder in haar bezit had. Drie maanden voor haar overlijden heeft ze mij die gegeven, ze had daar 4 diamantjes in laten zetten. Die symbool staan voor mijn (overleden vader en zus), haarzelf en mij. Niet wetende dat zij zelf ook snel kwam te overlijden en ik nu de enige ben. Dat maakt deze ring voor mij niet echt het leukste, maar wel een heel waardevol en tastbaar cadeau...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen. Een tijdje geleden van mijn vrouw gekregen.