Wat is er nou eigenlijk echt aan de hand in Libië?

Ik moet voor school informatie hebben om een verslag te schrijven dus ik dacht, laat ik hier eens wat vragen, dan hoor ik vast iets dat ik nog niet wist!
Dus, antwoord maar raak!:)
Groeten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook al bedacht dat je wellicht van school moet leren waar vandaan en hoe je betrouwbare informatie op internet haalt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Alfagek helaas komt daar niet de informatie in die ik moet weten.
@twix daar gaat het niet om, ik moet alleen weten waarom dat allemaal in Libië aan de hand is. voor jouw punt heb ik wel genoeg andere opdrachten...

Het beste antwoord

Ik ga je géén antwoord geven, maar wel een link. Je moet natuurlijk wel zelf je schoolwerk doen, dan leer je er tenminste wat van! Ik hoop dat je wat aan de link hebt, of dat je het geluk hebt dat iemand anders het wel voor je uit legt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen goed antwoord, wel de enige, krijg een dikke:)