Worden er Japanse groente en fruit (of andere producten) geimporteerd uit Japan? Welke zijn dit?

Dit in verband met de straling.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zeewier, sommige import vissaus, sojasaus van het merk Kikkoman, sommige geïmporteerde trassie, bepaalde vissoorten, sommige stemgember, de betere sushi.

Veel producten kan je niet in de supermarkt krijgen, op Kikkoman sojasaus na. Voor de rest moet je toch naar Japanse supermarkten (in A'dam) of sommige toko's.

De voedingsmiddelen die vandaag (23 maart) Amsterdam binnen zijn gekomen zijn niet besmet met radioactieve deeltjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Groente en fruit weet ik niet, maar wel zeekraal en zeewier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me niet dat ze radioactief voedsel gaan importeren, dus ik neem aan van niet, of alleen radioactief-vrij voedsel