Geen enkele. Ik snap dat hele gedoe rond BN'rs niet zo. Zijn ook gewoon mensen die moeten werken voor hun geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Maakt me niets uit, als ze maar rustig zijn en ik af en toe een kopje suiker kan lenen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Albert Mol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Willem Alexander en Maxima. Dan woon ik zelf ook lekker riant namelijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij hoeft dat niet al die vreselijke fotograven om dat huis heen dan. Dadelijk staan ze bij het verkeerde (jou) huis en dan fotograveren e je terwijl je in je nakie ligt te zonnen. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik Lieke van Lexmond ergens al eens genoemd? Nou ja, ZIJ dus! Ze lijkt me een gezellige buurvrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yolanthe ofzo, zie je het Nederlands elftal ook nog eens langskomen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilders!

Dan kan ik mijn inbraakverzekering opzeggen.
14 jaar geleden
Sacha de Boer,

Dan hoef ik geen HD-tv te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Guido weijers, altijd wat te lachen als ik even een slechtere dag heb :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel hoor maar zo'n bekende nederlander is vast ook vaak de deur uit...en dan heb ik mn rust :P
Geen enkele bekende Nederlander, want dan zou het waarschijnlijk erg druk zijn en je hebt het risico dat er allerlei ongewenste personen te pas en te onpas bij je aanbellen om te vragen of je buurman echt die bekende Nederlander is.... Nee ik ben echt gesteld op mijn rust.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou Thomas van Luyn of Ronald Goedemondt wel naast me willen hebben.
Iemand waarmee je kunt lachen, ze zijn beiden beschaafd, jong, en het lijken me geen mensen die snel zeuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kim Holland ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
John de Mol, want dan woonde ik ook behoorlijk ruim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen eentje..al die papperrazi steeds voor de deur en in de tuin.. Pff!
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Katja Schuurman natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Philip Freriks, gewoon zomaar voor het fatsoen. In ieder geval een normaal mens zonder sterallures.