Als "normaal" de norm is, dan zou "doe even lekker normaal" erop toezien dat je op straat spuugt, keihard je telefoon in de trein beantwoord en dus feitelijk "normaal" hufterig gedrag vertoond.

De definitie van "normaal" is dus wat mij betreft -niet- "het meest gangbare in de maatschappij"!

Conclusie: ik ben dus niet normaal, tenzij de grote groep hufters in Nederland niet normaal is, dan ben ik het weer wel...

(jezus, wat is dit eigenlijk een lastige vraag:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Nee gelukkig niet, ik haat het om normaal te zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gelukkig niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk beschouw ik mijzelf niet als normaal. Maar de meeste mensen doen dat omdat ze al hun hele leven zichzelf gewend zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik sta boven ieder mens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee ben prettig gestoord
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben de enige normale persoon die ik ken. Ik hanteer dan ook mezelf als norm.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee maar niemand is dat toch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om deze vraag te beantwoorden moet je eerst weten wat de definitie van normaal is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als ik jij voor jouw zie wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je standaard is voor normaal.
Ik vind mezelf normaal ja en toch vier ik elke dag carnaval volgens de rest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik normaal was zat ik niet op deze site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De omschrijving van normaal is onmogelijk vast te stellen. Je kunt wel vaststellen wat gemiddeld of gebruikelijk is.

Dus ik beschouw mezelf niet normaal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal is toch wat de meerderheid van de groep accepteer? Ben dus wel redelijk normaal ja :)