Wat zijn afknappers bij mannen, zowel uiterlijk, manier van doen en als eigenschappen ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (14)

Zelfde antwoord als bij vrouwen: opdringerig zijn. Uiterlijk: stinken, onverzorgd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lompheid
onverzorgd zijn
Lallen ;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfingenomenheid, gladde praatjes, machogedrag.
Onverzorgde/vieze kleding, onfris uiterlijk.
Ongeïnteresseerdheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Innerlijk: gebrek aan intelligentie en geen gevoel voor humor. Uiterlijk: onverzorgd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een verslaving hebben, egocentrisch zijn, standaard te laat zijn, vrienden belangrijker vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
telt een GV verslaving ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nee, drank en drugs bedoel ik vooral ;-)
Zelfoverschatting
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen verantwoordingheidsgevoel. Erge afknapper!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was dat antwoord niet: Bloot met sokken aan?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
witte sokken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, en dan mét sandalen.
Onverzorgd zijn, en alleen maar over zichzelf praten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rochelen, boeren en scheten laten, in de auto menen dat hij de koning op de weg is, arrogante prestatiedrang, grote onderbroeken ( met gulp!), opvallende tattoos, te kleine zwembroek, roos of plekzooi in het haar, lange nagels, teveel aftershave, hemd uit de broek laten hangen ( of nog erger: afzakkende broeken..)....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt wel een beschrijving van "de man"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is plekzooi?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zooitje plekken :)
Persoonlijke voorkeur en afkeur, wat bij de ene een onneembare drempel is is voor de ander peanuts... En gelukkig maar, want anders zou niet op elk potje een dekseltje passen...

Dus de persoonlijke voor- of afkeur bepaalt of het een afknapper is of niet... En dat geldt voor alles, uiterlijk als wel als innerlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik niet, na enig "krabben" aan de buitenlaag, het kleine jongetje in hem kan vinden - maw. iemand die zijn enthousiastme en verwondering verloren heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij krab jij té hard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zou kunnen, hoor....maar gelukkig hoef ik bij de meeste mannen helemaal niet te krabben - die hebben het zand van hun net-gebouwde zandkasteen nog in hun haren zitten.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ohoh
'bij mannen', euh, is dat wat vinden mannen afknappers? of wat vind je afknappers bij mannen (als man of vrouw zijnde).

Van vrouwelijke beantwoorders zul je vrij zeker antwoorden op de tweede insteek krijgen, van mannen al gauw de insteek op de eerste manier.

Ik denk dat je al snel kunt zeggen dat bij het zoeken naar een (gespreks-) partner afhankelijk is wat je normen en waarden zijn en wat je zoekt bij het moment en situatie.

In uiterlijk kan het erg veelzijdig zijn. Sommigen houden van tatoeages, anderen van piercings. Sommigen houden van blond haar, anderen van grote borsten of veel spieren.
Vooral afwijking van eigen gedrag kan (in sociale zin) een afknapper zijn. Iemand die voortdurend druk is (v/m) kan storend worden gevonden door de ander. Iemand die rookt zal voor een niet roker toch uiteindelijk het veld moeten ruimen (een vriend van me had ooit een vriendin die niet rookte en hij wel. Ik vroeg: Vind je het niet erg dat hij rookt? wetende dat rokers 's ochtends echt ontzettend uit hun mond stinken. Zegt zij: nee hoor. 4 weken later was hij gestopt met roken. Ze zijn nu getrouwd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witte tennissokken dragen onder een lange donkere broek.Witte sokken dragen in de winter.Sportschoenen dragen in combinatie met een geklede broek.Lange nagels hebben.Een buik hebben met de omvang van een halve zwangerschap.Gouden tanden hebben.Gouden kettinkjes dragen.Met een auto rijden die moet doorgaan voor een sportwagen.Loeiharde versterkers in die auto hebben, waaruit enkel een dof gebons komt.