Dat ik de ogen van mijn meester zag en ik geen verschil zag in mijn eigen ogen en in die van de meester... Dat was een compliment dat ik graag koester in het verleden... Ervan uitgaande dat het verleden niet bestaat, maar goed, dat dan even terzijde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Toen mijn vriendin zei, je bent het beste wat me is overkomen en wil altijd bij je zijn.

Jammer genoeg was het 3 dagen later uit door een ''stoker''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jammer, Equal, dat het mooiste compliment dat je ooit gekregen hebt, zo'n nare "bij-smaak" heeft gekregen.....Ik hoop heel erg voor je, dat iemand je binnenkort iets zegt, dat je als een soort pleister voor toekomstige wonden/wondjes met je mee kan dragen....
Een goede vriendin zei eens tegen mij bij een afscheid: "Blijf zoals je bent!". Dat vind ik tot de dag van vandaag het mooiste compliment dat ik ooit gekregen heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij bent ondanks je drift iemand die heel veel begrijpt.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn werk ben je niet al te lang een team - als je weer komt werken, zit je in een ander team, en je ziet mensen soms maanden- of jarenlang niet terug....We zijn er natuurlijk op geselecteerd om dat te kunnen en fijn te vinden, en weten niet beter.
Na zo'n werkperiode van zo'n 6 dagen was ik onderweg naar de bus, toen iemand me achterna riep:"Hé M., kan ik jou voor de volgende keer wéér boeken?"
Zingt nog steeds in me, als het allemaal eens wat minder gaat......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Je hebt echt iets in mijn leven betekend." Dit zei een leerling die ik ondanks zijn erge vorm van dyslexie toch aan een voldoende kreeg voor zijn eindexamen Nederlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent de liefste mamma van de hele wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De scheidingsadvocaat die tegen me zei: "Ik kan aan uw verhaal horen dat u het belang van het kind voorop stelt,
dat maak ik niet vaak mee."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Je bent mooi, lief, aardig, grappig en intelligent...zulke mensen zoals jij kom je echt niet vaak tegen. Jammer dat je het zelf nog niet ziet."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Fuck jij onthoudt ook alles!" was wel een leuke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You're perfect in love...

Een compliment van mijn vriend waarbij ik even een traantje moest laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit moet je zeker niet verkeerd opvatten, ik neem aan dat het heel lief bedoeld is.
Maar het klinkt een beetje als iets wat een regisseur tegen een pornstar zou zeggen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verkeerd opvatten? No way :) Perfect in giving love.. jij denkt aan making love :P
iemand zij is tegen mij dat ik nooit klaag, ik vond het een sterk kompliment
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben gek op jou .... vind ik nog liever klinken dan ik hou van jou