Daar zijn helemaal geen regels voor, de ontvanger van de kinderbijslag bepaalt waar het aan uitgegeven wordt.

De meeste mensen beschouwen het als een gewoon onderdeel van hun huishoudbudget, sommige mensen houden het echt apart om iets voor de kinderen van te doen (sparen voor later, zak- en kleedgeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+"
Je kunt aan een briefje van 25 niet zien of het kinderbijslag is of iets anders.
Je kunt dus dat geld uitgeven aan wat je maar wilt.

Het zou natuurlijk heel raar zijn als het kind geen fatsoenlijke broek heeft terwijl jij van het geld een IPhone gekocht hebt.