Wat doe jij met mensen die een grotere ego hebben dan hun aura?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er mee botst kun je je afvragen hoe groot je eigen ego is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo, +1, dan mag jij nu boven mij bailey, ook wel eens leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@feniks IK BOTS MET NIEMAND.

Het beste antwoord

hoe meet je dat?

Toegevoegd op 12-06-2009 00:20:38
Sorry...ik dacht dat ik dit als reactie toe had gevoegd....antwoord...

Mensen met een groter ego dan hun aura moet je wijzen op hun fouten omdat ze hun eigen aura (flux) zelf niet kunnen zien. Zij zullen dit niet begrijpen omdat beide concepten voor hun vreemd zijn. Hiermee is het bewijs geleverd waardoor het eigen aura versterkt wordt en schaalsgewijs hun ego verminderd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik heb een knalgele aura, en die schijnt door mijn ego heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die weer ik af met mijn eigen aura..je neemt jezelf tegen dat soort mensen in bescherming..dat voel je aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hopen dat ze er over struikelen..echt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ego bestaat niet, dat is een overtuiging...

Dus hoe kun je iets dat niet bestaat vergelijken met iets wat je ziet ziet?

En dan wil je daar iets aan gaan doen?

Het is onmogelijk, de vraag is onzinnig...

Toegevoegd op 11-06-2009 23:41:55
E G O bestaat niet... Er bestaat geen ego, niemand heeft een ego...

Toegevoegd op 12-06-2009 09:22:15
Bailey Ik ben niet persoonlijk tegen jou hoor... Ego bestaat gewoon niet... Want je kunt het me niet laten zien... Alles wat je hebt kun je laten zien, waarom dan ego niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in plaats van aura kun je beter de psychologische term "personal boundary" gebruiken denk ik.
Wat binnen je eigen boundary valt daar heb je 100 % controle over en wat daarbuiten valt 0%. Zo'n persoon denkt dat hij ook controle over andere mensen heeft.
Wat je met zo iemand doet is em in z'n eigen sop gaar laten koken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, maar je hebt er bij die je letterlijk dingen uit je handen grissen en het niet begrijpen als je zegt dat ze daarmee over de schreef gaan. Hinderlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed verwoord
Respecteren dan maar, zij proberen op hun manier zich te manifesteren in deze wereld. Jij doet het toch ook op het podium door te dansen met een veer in je kont en een leuke pruik op ben je toch uitstralingsvergrotend bezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi ik dans gelukkig niet op het podium maar idd. ik speel binnen kort koningin, en zoals ik mij dan gedraag gedraagt zij zich constant. moet ik dan nu de conclussie trekken dat haar leven een groot toneel stuk is? +1
Dat ligt er ten eerste aan wat jij verstaat onder een aura, iedereen schijnt er verschillend over te denken.

Persoonlijk denk ik dat aura, de warmte is die van je afstraalt, lichaamswarmte, energie. Dat noem ik aura. Kun jij vervolgens jou energie verplaatsen en/of eventueel naar buiten stralen? Dan heb je controle over je aura.

Ego, is een eigenschap. Die eigenschap straalt iemand in zekere zin ook uit. Maar dat komt door gezichtsuitdrukkingen, houding, stijl van praten. Etc.

Conclusie.. Niet te vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hun ego wist zowieso hun eigen aura en ik hoef dan alleen hun ego te negeren achter mijn aureool van onverschilligheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1