is het ergens te vinden hoeveel mensen er overlijden door roken in bed ?

13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe avatar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dan aan longkanker :)
capthavoc
13 jaar geleden
? nee nog steeds dexter hier
capthavoc
13 jaar geleden
nee door in slaap vallen en daardoor overlijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een blauw beest ofzo toch? Anders ben ik in de war? Gv trouwens!
capthavoc
13 jaar geleden
ach ja ik had eerst sam the eagle maar dat is al tijd terug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, dat is al een tijdje geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overlijden door in slaap vallen lijkt me niet zo erg.
Wel als er brand ontstaat maar dat wordt niet gevraagd.

Het beste antwoord

Het CBS houdt statistieken van alles en nog wat bij. Ook van doodsoorzaken. In de tabellen heeft men het over ongevallen, en over overige oorzaken.
Indien dit in een enquête wordt uitgevraagd, bestaat de mogelijkheid dat je specifieke informatie krijgt. Daarvoor kun je de klantenservice bellen. Mogelijk is dat tegen betaling. In dit geval heb ik zo het vermoeden, dat die informatie niet bestaat.
Ik vermoed dat er in dit specifieke geval een keten van oorzaken is. Roken in bed -> brand -> ongeval.
De kans zal klein zijn. Leidt hieruit niet af, dat je gerust kunt roken in bed. Roken is trouwens slecht voor je bedprestaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je van roken slecht slapen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom roken veel mensen misschien pas ná het levereren van een bedprestatie? ;)
capthavoc
13 jaar geleden
Ik vermoed dat ze dat inderdaad ook niet onderzoeken
Las toch wel dat dat toch redelijk vaak voorkwam
Helaas was voor mij had zoiets van, zou ik wel eens willen weten
+je

Andere antwoorden (1)

De meeste mensen gaan in bed dood.
Dus ook de meeste mensen die roken gaan in bed dood.