Waar word jij om geprezen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gv +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er al achter; voor mij is de VRAAG verkeerd. Ik wee wel waar ik goed in ben, met name door ervaring en feedback, het wóórd 'prijzen' roept bij mij gewoon verkeerde associaties op . Maar toch een interessante vraag.

Het beste antwoord

Om mijn relativeringsvermogen
Mensen krijgen het niet voor elkaar me depressief te krijgen. Als er dingen gebeuren die absoluut niet leuk zijn, dan weet ik me er heel snel overheen te zetten en weer over te gaan tot de "orde van de dag."

Niets is zo erg of het had nog erger kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie instelling

Andere antwoorden (22)

mijn eerlijkheid.
en duidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe er eentje bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) lief
dat ik een ander zo goed kan prijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) +1
Doorzettingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mijn rol van betekenis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
om mijn positieve instelling.
14 jaar geleden
Dat verschilt van situatie (prive-zakelijk) en persoon. Meestal prijzen mensen mij om iets wat ik wel heb en zij niet en andersom natuurlijk.

De meeste mensen prijzen mijn geduld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Intelligentie en inzicht. Kleding en uiterlijk.

Eerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en bescheidenheid? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, vooral mn eerlijkheid hehe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol @deboender
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha toch wel mooi dat ik als enigste -1 heb. Echt humor.
Leidinggevende kwaliteiten
Sociaal-voelend-heid. (als dat een woord is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders maken we er een woord van +1
Eerlijkheid, geduld en inlevingsvermogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie kwaliteiten +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over de middelste ben ik niet altijd zeker, want het grenst aan engelengeduld ;) Maar toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
behulpzaamheid en positiviteit

Helaas zijn er veel meer dingen waar ik vooral niet om word geprezen ;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn intelligentie en humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn engelengeduld wordt af en toe gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
edelmoedigheid (ook soms in negatieve zin als naiviteit) en gedrevenheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wordt geprezen om wat ik ben, niet om wat ik doe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goh, fijn voor je.
Als ik deze vraag en de antwoorden lees kan ik alleen maar denken ' jakkes' ......het doe maar gewoon en klop niet op je eigen borst- hollandertje in mij denk ik. Ik zou dan ook geen antwoord kunnen geven op deze vraag. Er zullen best mensen zijn die facetten van mij waarderen, en dat krijg iksoms ook wel direct en soms via via te horen, maar ik voel me er altijd ongemakkelijk onder. Ik ben maar een gewoon guppie hoor, en mensen prijs je niet, in mijn ogen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk juist, dat het af en toe goed is om te horen, dat je ergens goed in ben. Geprezen worden dus. Ik laat vaak mijn waardering voor mensen weten of blijken. En ik vind het prima, als mensen positief over zichzelf denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk wil ik je prijzen om jouw uitvoerige antwoorden en uitleg, maar dat durf ik niet meer ,hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, ik vind het heerlijk om te horen, maar ik zou het zelf echt never never nooit zeggen, tenzij ik 100 % zeker weet dat ik ergens ECHT heel goed in ben, en dan nog heel voorzichtig en indien om de man af gevraagd. Haken bijvoorbeeld. Maar aangezien zo weinig mensen dat kunnen, weten ze ook niet wanneer het goed is :lol:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, bescheidenheid dus, krijg je doch een +1, ook dat kan een deugd zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of onzekerheid.....kweenie. Ik heb er in elk geval geen last van :lol: Enne - het heeft ook een keerzijde he ?? Wil jij even....notuleren, dit en dat maken, dat uitzoeken, dat programmeren, dat instellen, dat naaien,dat bedenken, dat voorlezen, whatever, want dat -kun-jij-zo-goed. Dan denk ik wel eens stiekum : ben je zelf niet gewoon te lui ?
En (valse) bescheidenheid is het misschein ook wel ; vraag me naar mijn sl'echte eigenschappen en je krijgt een wolkbreuk over je heen -want die horen er ook bij. Maar dáár schaam ik me dan weer niet voor.
Om mijn knappe kop, intelligentie, doorzettingsvermogen, jovialiteit, eerlijkheid, empathisch vermogen, collegialiteit, etc.

AAan de andere kant van de medaille verwijt men me vaak opschepperig- en ijdelheid. Ik begrijp er niks van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je heb het niet makkelijk zo te horen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens +1 ;-)
Spontaniteit en droge humor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed luisteren naar een ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijkheid... maar kan ook bij veel mensen als mijn min punt worden beschreven, meestal was ik tegen die mensen té eerlijk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn compleetheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik ben wie ik ben..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nauwkeurigheid....
Ideeen