Een cadeau voor iemand die alles heeft?

ik moet naar een feest van iemand die echt álles heeft. Wat kan ik meenemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ik heb het huisdier laten naschilderen, moeten die mensen wel een huisdier hebben , en jij een foto ervan ....
Het viel erg in de smaak !

de krant van de geboortedag opvragen
http://www.krantvanjegeboortedag.nl/default.asp

een hele grote bos zonnebloemen in een zinken emmer

doe iets met de naam
http://www.historischekalender.nl/hk/index.php?page=prod_info&product=3

laat een gepersonaliseerd boek drukken
http://www.yoursurprise.nl/boek-met-naam?gclid=CJa_kKKV_5oCFcED3godvCyzfA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Een boek!
Een spel!
Iets persoonlijks, een oude vakantiefoto op canvas of ingelijst.
Be creative ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat dacht je van een bijzondere plant of een extravagant boeket...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar krasloten. Doet het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Serieus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Serieus ja.
Iemand die álles al heeft, is iemand die alles wil, en meer... Dus voor zo iemand is dit een prima cadeau.
Je zou er mij geen plezier mee doen, maar dit terzijde.
Niets. Dat heeft 'ie nog niet;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets persoonlijks, iets zelfgemaakts, iets heel unieks. En anders of als het budget dat niet toelaat iets waar je nooit genoeg van hebt of dat kan worden opgebruikt.

Aan het uitzoeken van een cadeau moet je wel voldoende zorg besteden, zodat de ontvanger kan zien dat je echt aan hem/haar hebt gedacht met uitzoeken, waarbij de financiele waarde minder belangrijk is.

Voor sommige kado's moet je trouwens wel even goed achter je oren krabben of het wel past bij de ontvanger ; als ik mezelf een beetje bekijk, weet iedereen die mij kent dat je me GEEN plezier doet met bijvoorbeeld wijn (ik drink nooit, mijn man ook niet), bloemen (ben ik om milieuoverwegingen geen liefhebber van, planten alleen in sommige gevallen) en ...sorry, krasloten. (Ik ben ZO mordicus tegen gokken en geld verspillen, dat je me bijna niet erger kunt beledigen). Maar mensen die me echt kennen weten wel dat je me kunt doodgooien met boeken(bonnen). Niet echt lastig dus.

Nadeel van breed toepasbare cadeaux is dat ze buitengewoon onpersoonlijk kúnnen overkomen. Het is aan jezelf om te bepalen of dat een probleem is. Ik ben nogal van de zelfmaak-kado's, maarja, met zes uur handwerken per dag is dat bijna noodzaak :wink:.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die echt alles heeft, zal blij zijn met jouw aanwezigheid. Dat heeft hij/zij namelijk niet als je niet komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet in welke prijscategorie het cadeau moet zitten
maar ik doe een gooi:
- een goede fles wijn
- een ballonvaart
- een verwen-arrangement
- excursie naar een champagne-proeverij o.i.d.
- een boek kan altijd
- kaartjes voor een theatervoorstelling of concert

Er zijn ook sites waar cadeau-ideeën op staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak zelf iets. Een salade, taart, quiche of iets dergelijks. Samen met je aanwezigheid gegarandeerd een succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een afvalbak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet nu direct aan Herman Finkers denken, die ging op bezoek bij vrienden en wilde ook iets meenemen dat ze nog niet zouden hebben:
" Oh,een operaplaat."
"Ja,we wisten dat jullie niet van opera hielden,dus we dachten:we geven een operaplaat die hebben ze vast nog niet."

Kortom: Waar heeft die persoon een hekel aan? Geef hem dat, dan heb je in ieder geval iets dat hij nog niet heeft :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets persoonlijks, eventueel iets creatiefs. Ik mag zelf graag bakken en koken en gedichten schrijven. Dus een spectaculaire taart met een persoonlijk gedicht zou mijn persoonlijke keuze zijn.

Wat ook erg leuk is: kies voor elk levensjaar een karakteristiek nummer en zet deze nummers op volgorde op één of meer cd's Wordt iemand dertig, dan staan er dus dertig nummers op de cd('s). Maak een persoonlijk hoesje en voeg een boekje toe met uitleg bij de nummerkeuze. Wanneer je de muzieksmaak van deze persoon kent, kun je daar zoveel mogelijk rekening mee houden en het zo nog persoonlijker maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kreeg ooit de tip voor kado's voor iemand die alles al heeft:
iets om mee te maken, een ervaringskado...

ik roep maar iets... een bon voor:
-een picknick bij volle maan...
-samen met een dekentje om en een thermosfles koffie naar de zonsopgang gaan kijken... 'szomers moet je dan wel heeeel vroeg opstaan en 'swinters kan het wat later...
-een massage...
-een wandeling-met-de-ogen-dicht-en-zonder-iets-te-zeggen... jij neemt dan de feesteling mee op een wandeling, waarbij je hem of haar bij de hand houd en leid, de ander houdt de ogen gesloten en is 'afhankelijk' van jou...dit kan echt een heel bijzondere ervaring zijn voor allebei... niet praten (kletsen), maakt het nog intenser...
-opname bijwonen van een of ander TVprogramma.. heeft de feesteling een wens ga dan naar PauldeLeeuw...
-ontbijt op bed, verzorgd door jou of een andere beroemdheid...
-24 uur met--- nodig de feesteling uit om 24 uur met jou door te brengen in de zelfde ruimte...

enfin... laat je fantasie er maar op los...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mens kan nooit alles hebben. En mensen die veel hebben zijn vaak tevreden met hele kleine dingen.
Zo heb ik eens gelezen over een miljonair die heel blij was toen hij een puntenslijper kreeg op zijn verjaardag, want die had 'ie nog niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het boek "voor de man die alles al heeft" van Rob van Vuure.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al de vragen van gv uitgeprint en mooi geordend volgens thema.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 'Enkhuizer Almanak' ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak zelf iets ,de emotionele waarde kan groter zijn dan de duurste diamand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef diegene iets voor een ánder, die bepaald niet alles heeft: