Hoe kan ik hem nou vinden?

Ik heb hem al 3 jaar niet meer gezien, weet zijn naam, straatnaam (niet nummer), geboortedatum en heb een foto van hem en zijn broer. verder weet ik niks, hoe kan ik hem nou vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
iemand die ik al 10 jaar niet meer had gezien heeft mij gevonden via Hyves, het is te proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kimath "klopt"...wat betekent kimath?, in het hebreeuws is het nl. bijna...
Kimath
13 jaar geleden
ik weet zo snel niet meer waar ik deze naam vandaan heb :P volgens mij eens zomaar bedacht. Ik gebruik het voor een paar sites en spellen.

Antwoorden (9)

Telefoonboek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal in die straat aanbellen en de foto laten zien. En dan vraag je of ze op het nummer waar je aanbelde wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de naam weet en zijn woonplaats weet kan je ook op hyves zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Schoolbank, op Twitter, op Hyves?
Weet je zijn school?

Ga navragen in de straat waar hij woonde. Hier en daar informeren. Mogelijk vind je de buren en weten die meer. meer. Of hang daar in de straat printjes op met een foto van de jongens en een nummer waar jij bereikbaar bent. Zien die buren dat ook wel.

Oproep plaatsen op de site van van Margriet en van Libelle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer op: www.ikhebje.nl

succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of je wat informatie kunt vinden op sites als http://www.wieowie.nl/

Of plaats daar een oproep: http://www.wieowie.nl/place-wanted-ad

Als het allemaal ernstig is en het van jou op televisie mag komen, meld je dan aan bij Spoorloos http://spoorloos.kro.nl/opzoek/formulier.aspx of Vermist http://www.vermist.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet een oproep in een tijdschrift!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een brief sturen aan de burgelijke stand van een gemeente met daarin een gefrankeerde enveloppe, en de brief die je graag wilt die doorgestuurd word, en een begeleidende brief, dan sturen zij deze brief door.
En natuurlijk kun je ook via kro radioprogramma proberen, daardoor heb ik zelf een vriendin van mij waarvan ik dacht dat ze op Aruba zat weer gevonden.