Welke uitspraken, of typeringen zijn voor jou van toepassing?

Je hebt van die uitspraken en typeringen die vaak cynisch worden gebruikt voor iemand. "Die heeft een plaat voor de kop!", "Die heeft een muur om zich heen gebouwd!" etc...

Nu weet ik van mezelf dat er om de kern van 'mijn ik' behalve een atoombomvrijemuur ook nog een heel onbenaderbaar fort zit...

Maar hoe zit dat met jullie?

Welke typeringen zijn voor jullie van toepassing?

Omdat ik alle antwoorden even leuk vind kan ik niet kiezen wie de 10 punten krijgt...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (11)

Spring in 't veld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan me dat met die avatar van je direct voorstellen ja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, ja, zo had ik dat nog niet bekeken. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was voor mij ook een 'Ja natuurlijk' gedachte... Ik denk dat de meeste op GV elkaar helemaal niet kennen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik denk niet dat ik iemand van de GV'ers persoonlijk ken, maar zo langzamerhand leer je ze wel een beetje kennen uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevaarlijke uitspraak, waar het internetcontacten betreft. Het is alleen maar de toplaag van iemand die je kunt doorgronden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik bedoel eigenlijk voornamelijk je weet bij meningsvragen een beetje welke mensen een soortgelijkwereldbeeld hebben als jezelf (of misschien zich voordoen te hebben)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké... Dan heb ik je gewoon even verkeerd geïnterpreteerd...;-) Ik ben ook niet alwetend...
Ja ik ken ze , over mij zeggen ze meestal :"Je gezicht is een open boek."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar op welke bladzij..........?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk gelijk de 1e
het is echt erg hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@egeltje: Ik neem aan dat daar dan de proloog staat;-)
De appel valt niet ver van de boom..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet "De olifant stampt door grootmoeders porseleinkast"? Niet cynisch bedoeld hoor. Maar valt me op dat je wel eens volledig tegenstellig kunt reageren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, spontaniteit ten top..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi toch:-))
'niet te doorgronden'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een topedo-schutter die door atoombomvrijemuren heen kan of mag schieten... Maar de jouwe is XiniX-proof...

Groetjes Shanti...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whoehahahahahahaahahihihihihihi... I know... Enkel en alleen omdat daar geen torpedo's voor zijn XiniX... Wel +1 voor de humor...
Spreken met mijn hart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hart op de tong
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Succes is een keuze"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een wijsneus.

Ook weet ik dat er veel mensen zijn die 'geen hoogte' van me krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij valt dat best wel mee SuzyQ...
"'T is een bug."

(Als er weer eens een foutmelding optreedt in een computerprogramma. Simpele constatering, maar die uitleg wordt vaak niet geaccepteerd - ook al is 't de waarheid.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij, of het computerprogramma?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook niet gaan uitleggen, wordt opgeval als excuus of doorschuiven van de zwarte piet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T is gewoon de waarheid. Waarom zou je de waarheid niet mogen zeggen? Er wordt letterlijk gevraagd ' Hoe kan dat? Waarom gaat dat fout?' Dat wil niet zeggen dat er geen oplossing wordt gezocht.
Men zegt dat ik 'zo veranderlijk als het weer' ben.
Mijn vader zei vroeger al: er is niets zo veranderlijk als Dounja.
Verder blijk ik ook wel 'een open boek' te zijn.