Een goede internetsite doet wonderen.
Adverteren op gratis advertentiesites (Marktplaats, Speurders etc.)
Scholen benaderen (die hebben vaak sponsorlopen).
Als je goederen zoekt, moet je eens op marktplaats kijken. Kinderbedjes en speelgoed raakt men bijvoorbeeld aan de straatstenen niet kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door reclame te maken voor jullie activiteiten.
Vertel in je boodschap wat jullie missie/visie is.

Maak duidelijk wat jullie doen, willen en hoe jullie het eea. al gerealiseerd hebben of willen realiseren. Zorg dus voor een goed en eerlijk verhaal.

Eens je een goed/solide verhaal hebt, moet je het uitdragen via websites, via vrienden/kennissen. Als dat publiek te kort is kan je misschien je verhaal laten publiceren in een lokaal / regionaal dagblad. Zorg dat je je contact gegevens vermeld voor evt. geinteresseerde mensen.