Waarom stelen (sommige) mensen tig tubes tandpasta of scheermesjes? Wat moeten ze daar toch mee?

Waarom stelen ze niet meerdere producten i.p.v. een product in zo`n groot aantal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Omdat scheermesjes en tandpasta heel duur zijn voor de ruimte die ze innemen. Je stopt ze makkelijk in je tas, en voor een tas vol krijg je zo 100 euro. Een computer daar in tegen neem je niet zo makkelijk mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

doorverkopen, zeker (dure) scheermesjes zal je goed kwijt kunnen voor een schappelijk prijsje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die makkelijk te verstoppen zijn.
Je kunt een kratje bier niet zo handig onder je jas stoppen.
En goede scheermesjes zijn ook best prijzig.
En de hoeveelheid zullen ze wel doorverkopen net iets onder de winkelprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook mensen die stelen puur voor de kick.
13 jaar geleden
Er is een tandpasta merk dat een ingrediënt bevat waar je, als je dit scheidt van de rest, een soort drugs van kan maken.
Bij sommige supermarkten en drogisten stallen ze deze achter de balie/kassa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemakkelijk mee te pikken en goed verkoopbaar voor de zwarte handel!