Het is een grote spionagebende in Nederland en overal...

De leider van China kocht een tijd terug een vliegtuig en liet dat in Amerika inrichten en toen hij het kant en klaar afgewerkt terugkreeg liet hij het controleren op afluisterapparatuur, want je weet maar nooit met die Amerikanen... De recherche vond op elke kamer spionageapparatuur, in elke kamer en zo gespecialiseerd, als zij en hij nog nooit gezien hadden... Van je vrienden moet je het maar hebben...

De israelische veiligheidsdienst, Echelon, MI5, MI6, FBI, KGB enz enz lopen hier rond, vast en zeker, maar vraag me niet naar bronnen, die zijn er natuurlijk niet...

Alleen James Bond acht ik nagenoeg uitgesloten, maar Big Brother is Watching You, for sure...

Toegevoegd op 01-06-2009 22:24:10
Op welk gebied, op spionage-gebied en op Nederlands grondgebied...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten, zij opereren op het vlak van potentieel gevaar voor israel. Wat zij waarschijnlijk doen zijn alle vertegenwoordigingen van islamitische extremisten in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast wel, maar ik merk daar niets van. Ik kan me echter niet voorstellen dat ze hier *niet* zouden zitten.

Het valt volkomen buiten mijn invloedssfeer, dus kan ik maar beter zorgen dat het ook buiten mijn zorgenmaaksfeer valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gezegd... Lijkt bijna XiniX wel...
maar ik geef je een plus...
Geen twijfel over mogelijk...

De Mossad is hier net zo actief als de CIA, KGB (of hoe dat tegenwoordig ook heet) en vele andere geheime diensten. Net zoals onze AIVD ook in het buitenland actief is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb me laten vertellen dat er nu zo veel Israeliërs in de mossad zitten dat ze binnenkort Palestijnen moeten importeren om het werk te doen. Wie weet komt het dan toch nog goed. ;-)