Kunne hele geheime documenten die door Wikileaks op Internet gezet worden zelfs de wereldvrede bedreigen (bv als ze over Noord_korea of Iran gaan?)

Toegevoegd na 3 minuten:
ik bedoel,als er hele geheime documenten dadelijk te lezen zouden zijn op internet door Wikileaks en die vertellen bv waar er hele geheime bases zijn met atoomraketten ofzo of over bv info over buitenaardse wezens (UFO's enzo,als die bestaan),word dan de wereldvrede bedreigd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee al die gegevens zijn allang bekend.

Waar Wikileaks zo goed in is, is het openbaren van de achterkamertjes gekonkel.

Het zou bijv. goed zijn om te weten hoe het balkenende regiem heeft gelobbyd in Amerika voor banen voor de Hoop Scheffer, voor Melkerd. Op gelijke wijze is vroeger aan het licht gekomen, dat een Prins van Oranje (Ook wel De Schavuit genoemd) steekpenningen aan een vliegtuigfabrikant vroeg.
Maar waar de internationale kabels liggen is echt iedereen bekend.

Zal ik nog een hele sterke, maar niet genoemde, potentieel doel vertellen: als Al Q hetzelfde effect wil bereiken als met de twin towers, dan moeten ze de kanaaltunnel opblazen. Dat is eenvoudig en zal een enorm effect hebben. Je dacht toch niet dat Bin Laden een teamvergadering over deze opmerking bijeen gaat roepen. Dat hebben ze allang overwogen!

Nee, wat bijvoorbeeld een mooie leak was, de saudi koning vroeg of de USA de kop van de de slang niet kon afslaan. Dat plaatst dingen voor jou en mij in perspectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Als ik de volkskrant van vandaag mag geloven dan zijn er grofweg 2,5 miljoen!!!! mensen (militairen etc) op de hoogte van deze info, een lek is dan bijna niet te vermijden
Voor regeringen staat op wikileaks geen nieuws; het zijn de presidenten en ministers die voor hun kiezers niet willen weten wat ze zeggen en denken.