Hoe zorg ik ervoor, dat de redactie van een krant geintereerd raakt door mijn besparingstips en meer wil weten?

Wat zou ik het beste in de mail kunnen zetten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
ik heb intussen, terwijl ik nadenk over een antwoord voor jou, wel een tip die ik je zomaar wil geven: als je een vraag hebt gesteld hier, moet je hem ook sluiten en een beste antwoord toekennen. Dat is aardig voor degene die moeite heeft genomen om jou te beantwoorden, en je krijgt bovendien je eigen 3 punten terug die je kwijtraakte bij het stellen van de vraag....

Antwoorden (1)

Wilt u in tijden als deze geld besparen
Bekijk dan onderstaande tips of neem contact op ..........

Bedenk wel dat er al 1001 besparingstips bekend zijn en dat die dagelijks op tv komen

dus ik ben bang dat de mensen de bui vol hebben van al die flauwekul over besparen