Is het niet verstandiger voor je opbrengsten om collecte te gaan lopen bij slecht weer?

Ik kan me best voorstellen dat mensen die anders niet zouden geven nu denken. Ach, omdat hij/zij zo door dit weer loopt...

Dan zouden de opbrengsten ja veel hoger zijn?
Of klopt mijn theorie niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik loop al zo'n 13 jaar voor het asiel.
ik krijg wel meer blijken van medeleven, maar niet zozeer meer geld.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het zou kunnen, maar ik denk eerder dat mensen die toch al geven, meer zullen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je krijgt dan echt vaker geld!

Toen ik jaren geleden folders bezorgde, verheugde ik me altijd weer op de decembermaanden, dat je met kaartjes langs de deuren gaat, in de hoop een euro te krijgen. De dag dat ik met de kaartjes rond ging, vroor het, en sneeuwde het. Vrijwel iedereen zei ''Ach, geef die jongen toch wat, hij staat hier zo te bevriezen/kou te lijen (Brabants) enz.

Dus wanneer het slecht weer is, heb je meer kans geld meer geld op te halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, ik zou last hebben van mijn geweten als ik iemand voor niks zo laten zwoegen in de striemende kou en regen! Dus toch de bank afrollen en op mijn pantoffeltjes wat dieper graaien in mijn portemonnee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je in dit jaargetijde wel meer per uur op kunt halen, omdat je kunt sown Wie er thuis is, omdat er licht brandt. Niet thuis is niet aanbellen, en dus ook niet voor niets wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad niet verstandiger, maar het levert waarschijnlijk wel meer op. Dus het antwoord is ja. Of het de stijlprijs verdient is een tweede, maar dat is een vraag voor het CBF.