Waar kan ik het telefoonnummer achter het 009 nummer opzoeken of vinden?

Het komt steeds vaker voor dat bedrijven en sociale instanties een 009 nummer aangeven op hun site als je iets wilt navragen.
Nu is het bij mij zo, dat het 009 nummer samen met de 06 nummers is afgesloten op de telefoon omdat de opgroeiende kinderen er niet mee konden omgaan. Nu zit ik vast maar het kan even niet anders. Ik kreeg van een vriendin ooit een lijst met het 009 nummer en daarachter het gewone netnummer zodat je het ziekenfonds enz. ook normaal met een netnummer kon bereiken. Vind het echt prettig om op de gewone manier te bellen, het bespaard me heel wat ergernis door de informele manier en de lange wachttijden op zulk een 009 nummer omdat je ook nog een keer moet worden doorgeschakeld.
Weet iemand hoe je aan de nummers achter het 009 nummer kunt komen. Op de lijst stond dat er achter elk 009 nummer een gewoon nummer zit. Waar kan ik de gewone nummers opvragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

misschien heb je hier iets aan!

http://www.0900alternatieven.nl/

en zo zijn er meerdere sites

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vraag Alex is daarvoor een goede site! Je kan zoeken op bedrijven en zo achter het gewone nummer komen, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een mail adres geeft, stuur ik je de lijst