Utrecht.

Althans in 2008.

Zie:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/200292

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat was al zo vanaf 2004, dus grote kans dat het nog steeds zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het al weer 2010?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de link was het ook dit jaar.
sterredag
13 jaar geleden
Ja en dit jaar is nog niet afgelopen, dus in 2010 gebruikt men cijfers van 2009, in 2011 kunnen ze de cijfers van 2010 gebruiken
sterredag
13 jaar geleden
zie maar datum en bericht:
zaterdag 29 mei 2010 09:01 Eindhoven is de meest onveilige gemeente van Nederland.
Zoetermeer heeft de titel crimineelste stad van Nederland 2010
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderzoeksbureau Clipit heeft de gemeente Zoetermeer de twijfelachtige "eer" toebedeeld de crimineelste stad van Nederland anno 2010 te zijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindhoven, Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de laatste cijfers is Rotterdam de gevaarlijkste stad in Nederland op dit moment, gevolgd door Groningen.

Het kan snel veranderen. Groningen had bijv een paar jaar geleden enkele jaren op rij de eer, om de veiligste binnenstad van Nederland te hebben.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen Nederlander en woon er niet.
Maar ik heb van horen zeggen van iemand uit Nederland dat het wel eens Ijmuiden zou kunnen zijn... ook in verband met overmatige drugsoverlast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helaas, Rotterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeerzeker rotterdam...