Die van hemzelf en van zijn partij: om te zeggen wat hij wil en te kwetsen wie hij wil. En van de mensen die op hem stemmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De omgedraaide vrijheid van echte vrijheid. Dus vrijheid opm te zeggen dat anderen het fout hebben & een gekke cultuur hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, hij bedoeld er vooral de vrijheid van een eigen mening mogen hebben. Hij wil dat we een ''vrij land'' blijven. En niet dat vrouwen straks een hoofddoek moeten hebben, je verplicht Marokkaans moet gaan leren op school.. Ook het koningshuis heeft volgens hem te veel macht.

Ben het zeker niet met alles eens, wat de PVV betreft. En ik respecteer een ieders mening en geloofsovertuiging, maar laat een ieder dat zelf kiezen;) PVV wil gewoon helemaal geen islam, en dat kan natuurlijk niet. Maar een punt heeft ie wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
en het is helemaal niet gek er zijn islamitische landen waar het bijvoorbeeld op universiteiten e.d. VERBODEN is om een hoofddoekje te dragen. in islamitische landen mogen, kunnen en doen ze dingen die met het geloof te maken hebben verbieden. ik vind het dan maar wat raar dat we dat in nederland niet vinden kunnen.
Vrijheid van meningsuiting,om kort en krachtig te zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Partij voor de Vrijheid wil een sterkere economie. Maar de rekening voor de bezuinigingen moet eerst en vooral bij de overheid zelf worden neergelegd. Eerst snijden in het eigen vlees en niet de rekening bij de burger neerleggen. Ontwikkelingshulp, de miljardenafdracht aan Europa, de overhead bij de overheid, de massa-immigratie, onzinnige subsidies, noem maar op.

De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau krijgen en voor een sociaal Nederland. De AOW-leeftijd moet op 65 blijven. Wij kiezen voor rechten van vrouwen en homo’s en voor de traditionele joods-christelijke en humanistische waarden die Nederland het succes hebben gegeven dat het nu heeft.

Wij zijn voor een sprankelende democratie, met volop referenda. Niet de politieke elite, maar het volk moet zich vaker kunnen uitspreken.

Geen Europese superstaat, maar wel economische samenwerking. Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet, niet gesubsidieerd en geknuffeld..

De massa-immigratie is een geldverslindende linkse hobby. De miljarden die opgaan aan extra gevangenissen, extra politie, extra huizen, extra zorg, extra onderwijs, extra uitkeringen moeten toch ergens vandaan komen. Wie betaalt de prijs voor de multiculturele samenleving? Wie moet steeds de portemonnee trekken? Dat bent u, dat zijn de gewone hardwerkende Nederlanders die nooit gevraagd hebben om de massa-immigratie.

De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat. Er mag nooit enig misverstand over bestaan wie de baas is in onze wijken, dorpen en steden. Toegeven aan het tuig is het begin van het einde. Hogere straffen en hoge minimumstraffen. Stoppen met TBS en proefverloven, versober de gevangenissen.

De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die minder rechten hebben dan gevangenen. Dat is nu andersom en dat is van de zotte. Geen ondervoeding, uitdroging, doorligwonden en 24-uursluiers meer in onze zorginstellingen. Kleine zorginstellingen met veel minder managers waar de zorgverlener weer mag zorgverlenen en de patiënt weer de zorg krijgt die hij of zij verdient. De oudere generatie heeft ons land opgebouwd. Laten we dat niet vergeten.

Geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op. En geef mensen de mogelijkheid om hun eigen huurwoning te kunnen kopen. Het onderwijs moet weer terug naar de basis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wie betaald 3-4miljoen per jaar voor zijn beveiliging? Geloof je zelf zijn onzin? Of bedoeld ie zijn eigen vrijheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke copy/paste. Maar het is geen antwoord op mijn vraag welke vrijheid hij nu bedoeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijheid van mening.... , MET BEHOUD VAN HET NEDERLANDS ERFGOED. BTW;
copy/paste , ik toch de bronvermelding aangegeven.......
overtype hoeft tegenwoordig niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijheid van meningsuiting kan toch niet bestaan zonder de vrijheid van anderen te respecteren. Je mag in een dialoog toch nooit zeggen dat de ander knettergek is.
Noemen ze dat een sprankelende democratie? Een alleenheerser en een groot aantal hielenlikkers? Die niks mogen zeggen? De hoofdman heeft nu weer een hielenlikker aan het werk gezet (Martin Bosman). Ach, ik zie toch zoveel analogieen. Moet je wel je geschiedenis een beetje bijgehouden hebben. En dat kan je bij de gemiddelde PVV stemmer niet verwachten. Die zijn meer van: au, ik heb pijn, weg ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het mag allemaal hoor. Roep maar. Ik denk dat de boemerang in Nederland werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De toekomst zal het leren.......(tolerantie ........ van wie??)
Hij bedoelde alleen maar zijn eigen vrijheid om zijn eigen mening te uiten en hele bevolkingsgroepen te demoniseren en beledigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De PVV ziet de bestaande vrijheid bedreigt door Moslims. De Islam is volgens hem een ideologie die onze vrijheid bedreigt. Omdat hij daartegen vecht noemt de PVV zich Partij van de Vrijheid.

Toegevoegd na 7 uur:
Sorry, niet de partij van de vrijheid, maar voor de vrijheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vrijheid van verplichtingen die de overheid aan burgers geeft. O.a.:

'Je moet zelf weten of je donor word'
'Je mag zelf weten wat je met je leven doet.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrijheid om alles te zeggen wat GW en consorten willen en om te roepen dat wie anders denkt dan zij, gek en/of gevaarlijk is.
Het mooie is ook dat het KEIHARDE punt van die AOW op 65 letterlijk op de verkiezingsavond, toen de uitslagen binnenkwamen, al losgelaten werd. Dat zal ook wel vrijheid zijn, mensen voorspiegelen dat je ergens voor staat en ze dan laten vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U noemt mij "consorten" Ai, Ai, Ai.... waar is die verdraagzaamheid gebleven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of u 'consorten' bent, maar kennelijk voelt u zich aangesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gekke is dat alleen ik alleen mensen die niet op Wilders gestemd hebben hoor over dat AOW-punt. Ik, wel PVV gestemd, vond het een bijzonder stom breekpunt, en was blij toen Wilders het eindelijk losliet. Net als het gros van de PVV-stemmers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb anders heel veel mensen op tv gezien rond de verkiezingen die zeiden dat ze op Wilders gingen stemmen vanwege zijn AOW-standpunt. Dus ik vond het nogal sneu voor die mensen toen meneer W. direct na het sluiten van de stembussen trots meldde dat dat AOW-standpunt geen hard standpunt was, en ik vroeg me af wat er nog meer 'niet hard' was behalve zijn anti-moslim- en anti-islam-standpunten.
Ik ben geen PVV er om te beginnen, maar heel voorzichtig moet ik hem toch wel op een aantal punten gelijk geven.
Iedereen is welkom in New York , in Amsterdam, in Frankfurt, maar als je als Christen een voet in Mekka durft te zetten, heeft je laatste uur geslagen.
Jonge meisjes worden uitgehuwelijkt...
Nou ja etc etc.
Toevallig ken ik heel erg goed een Egyptische man (christen) en die is gevlucht uit Egypte omdat het door de moslims in zijn lang echt geen leven meer was.
Met zijn integratie in Nederland heb ik gezien hoe de Egyptische overheid hem walgelijk dwars zat met papieren, smeergeld, corruptie echt vreselijk.
De PVV ziet die problematiek heel goed en probeert te voorkomen dat we bijvoorbeeld Egypte achterna gaan, waar een paar eeuwen geleden uitsluitend christenen woonden en nu vrijwel alles moslim is.
Alle niet-moslims hebben geen leven meer.
Daar heeft Geert Wilders echt een punt hoor.
Maar dan heb je zijn punt ook wel gehad.
Verder heb ik het idee dat hij niet gehinderd wordt door enige andere vorm van kennis of inzicht.
Met vrijheid bedoelt hij dat wij niet in de ban van de moslim komen en daar krijgt hij van mij een plus.
Hij zit alleen niet op dit forum, dus dat gaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is de PVV een afsplitsing van de VVD. De VVD is een partij die vrijheid van ondernemersschap voorstaat. En met weinig overheidsbemoeienis. Het grote nadeel daarvan is, dat het recht van de sterksten zal zegevieren. De PVV zal dat vrijheidsbeleid ook willen.
13 jaar geleden
Afgeleid van:
Freiheitliche Partei Österreichs/FPÖ
Een extreemrechtse regeringspartij, opgericht in 1956 door twee SS veteranen.