Van welke landen zijn de diplomaten weggelopen tijdens de speech van de Libische president?

De man met de lange achternaam claimde dat de Amerikaanse overheid de aanslagen van 9/11 heeft gepleegd, om de economie te stimuleren. Ik heb beelden gezien van Amerikaanse diplomaten die hierop de zaal verlieten. Op het Nieuws hoorde ik echter dat nog veel meer diplomaten de zaal verlieten. Van welke landen waren die diplomaten?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel natuurlijk Iran, excuses.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Naar wat ik begrepen heb van het journaal waren dat afgevaardigden van de VS en de EU-landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De man die jij bedoeld is Mahmoud Ahmadinejad en is de president van Iran, niet van Libie.
De diplomaten die wegliepen waren volgens diverse nieuwsites bijna alle westerse diplomaten.