Geert Wilders is bevriend met Pamela Geller (bij de introductie voorafgaand aan de speech noemde zij zichzelf een fan van hem, en daarnaast roept ze graag dat ze Europa haat en dat Hitler moslim was)
Pamela Geller is een mede-oprichter van de groep Stop Islamization of America. Dat is de groep die de protestbijeenkomst van vandaag heeft georganiseerd, en tevens is het een van de financiers van de PVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat de aanslag op 11 september 2001 gepleegd is door islamieten en Geert Wilders nou eenmaal bekend staat om zijn anti-islamisme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft daar een paar vrienden die hem dat vroegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wilders is een van de eerste Europese politici, na Bolkestein en Fortuyn, die ons willen waarschuwen voor
het Nederlandse vreemdelingenbeleid. Daarbij wijst hij op de schaduwkanten van de multiculturele samenleving en over hun slechte integratie in de Nederlandse samenleving. Ook de Islam met zijn vele extremistische citaten moet er aan geloven. Hij is er van overtuigd dat de Islamieten van Europa een Islamitische staat wil maken. God behoede ons. In verschillende landen is Wilders al gevraagd om zijn menig te verkondigen zoals in Amerika, Israel, Denemarken en binnenkort in Berlijn.
Nu de mohammedanen op Ground Zero een multicultureel centrum incl. gebedshuis willen gaan realiseren schiet dat een groot deel van de Amerikanen in het verkeerde keelgat en slaan aan het protesteren. Daar Wilders inmiddels een kennissenkring o.a. in de USA heeft opgebouwd en hij in Europa een van de weinigen is die zich bezorgd maakt over een oprukkende Islam, is het logisch dat hij daar wordt uitgenodigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Provocerende krachten die de tegenstellingen in de wereld nòg iets verder willen benadrukken, meenden dat een persoon als W wel even voor wat sensatie zou kunnen zorgen..maar

Verder vind ik dat ze iets te vroeg naar W zijn gekomen met hun verzoek om reden dat de formatie nog bezig is moest W zich erg inhouden en heel erg op de vlakte blijven met zijn betoog.

Volgend jaar vragen ze hem natuurlijk opnieuw en dàn moet je eens opletten hoe hij Nederland een roetzwarte plek op de aardbol gaat bezorgen ..

Nochtans willen de twee anderen, vvd en cda zo vreselijk graag regeren dat ze zelfs dit risico met een glimlach aanvaarden.

Eenmaal komt de spijt wel..let maar op mijn woorden

Een laatste opmerking nog: Elke alinea van dit stukje begint met een hoofdletter.

Deze vormen tezamen een zin..deze PVV NEE!

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om mensen tegen elkaar op te zetten.
Of de moskee daar komt staat al lang vast.Als pion Geert naar voren wordt geschoven zaait hij weer veel onrust er zijn weer mensen voor en tegen en er wordt weer veel angst gezaaid en het verwijdert de mensen van elkaar terwijl iedereen het juist met elkaar samen moet doen .Je moet mensen juist samen brengen inplaats ze uit elkaar te drijven .
Maar er zijn nog steeds mensen die er in trappen .