Artikel 430a, Wetboek van Strafrecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als ik "ja" zeg, ren je dan gelijk naakt de tuin in? Zo ja, dan nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Ja zolang je dat maar doet zolang men er geen aanstoot aan neemt. In de regel betekent dat dat het mag als je tuin is afgeschermd tegen inkijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij mag het, tenzij het zichtbaar is vanaf de openbare weg.

En het is nu donker, dus nu kun je gewoon je gang gaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve in huis, in je eigen tuin (is privé terrein) zijn er in recreatiegebieden speciale plekken aangewezen voor naaktrecreatie. Verder zijn er speciale uurtjes voor naturistisch zwemmen bij diverse zwembaden en kan je natuurlijk ook naar de sauna gaan.
Buiten de aangewezen recreatiegebieden zijn soms onofficiële naaktstranden en kan natuurlijk ook een stil plekje in het bos zoeken. Je zal dan wel extra op je hoede moeten zijn omdat eventuele voorbijgangers niet bedacht zijn op naaktlopers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je er geen bezwaar tegen hebt in Google maps voor de hele wereld in je blootje te liggen of ergens op Youtube over het WWW te gaan ;-)