Waarom hoor je zo weinig over President Obama?

Het valt me op dat je zo weinig hoort over Obama.Toen Bush nog president was kwam hij volgens mij veel vaker in het nieuws .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag. Ik vind het ook best stil rond zijn persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel.

Het beste antwoord

Ha, die Mayflower;

Bush leidde de aandacht van de binnenlandse problemen af door zijn pijlen op het buitenland te richten, waardoor hij met name van de buitenlandse media veel coverage kreeg en wij hem vaker in beeld zagen dan Obama. Die houdt zich op het moment veel meer bezig met het oplossen van de problemen van acht jaar Bushbewind. Wij zien daar niet zoveel van, maar in de Amerikaanse media des te meer. Het is dus maar net waar je je nieuws vandaan haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Obama probeert in eigen land zaken op orde te brengen, en is niet zo medi-geil als bush was. Hij hoeft niet de rest van de wereld te overtuigen van zijn gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij was gisteren nog op het nieuws te zien. Bijna elke week wel.
Minder dan Bush maar alsnog veel. Bush was inderdaad media-geil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een overleg met Abduhlla (Saoudi-Arabie) gisteren genereert misschien niet zoveel publiciteit als een oorlogsverklaring, maar is denk ik wel beter voor ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Bush en Clinton waren zeker heilige waarheidsvertellers. hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat waren legale presidenten... deze omzeilt de amerikaanse grondwet.... en is o.a niet zo Israel-minded
Dat ligt er natuurlijk aan welke nieuwsbronnen je volgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een president komt in het nieuws als er problemen zijn, als hij iets fouts heeft gedaan. In zijn geval: geen nieuws, goed niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er gaat geen dag voorbij dat er niet iets wordt gezegd over Obama. Kijk een keer een half uur naar CNN. nuf said...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie geeft hier nou een min op? Ik snap sommige mensen niet...
Hij heeft het druk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij houdt zich meer bezig met binnenlandse politiek. Daar horen wij hier minder van. Bij Bush stond "the war against terror' centraal. En die 'terror' dacht hij vooral te vinden in het buitenland. Dat was dus interessanter voor de buitenlandse pers. Zo kom je meer in de aandacht. Bovendien was Bush - evenals Wilders - nogal mediageil en deed hij zelf zijn best om steeds opzienbarend in het nieuws te komen.