Weet iemand hoe ik een brief naar de burgemeester van Veldhoven stuur?

ik en een vriendin hebben een brief geschreven naar de burgemeester, maar waar moeten we deze heen sturen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Dat is altijd te vinden op de website van de gemeente waar de plaats toe behoort. Voor Veldhoven vind ik contactgegevens op https://www.veldhoven.nl/contact-en-openingstijden. Op die bladzijde staat ook het Postadres.
. . .
De brief richt je dan aan burgemeester Marcel Delhez. Je zou ook een e-mail kunnen versturen naar bestuurssecretariaat@veldhoven.nl
Toegevoegd op 14 januari 2022 20:28: bron, tekst
Amadea
2 jaar geleden
Richt deze brief aan:
Burgemeester en wethouders van uw gemeente