Daar kom je niet zomaar achter, de ledenadministratie van D66 is (zoals dat hoort!) niet openbaar.

Maar om twee aanwijzingen te geven: er is geen leeftijdsgrens om lid te worden van D66. En in iedere politieke partij zijn er wel ouders die zo fanatiek zijn dat ze hun kind lid maken. Het zou me niets verbazen als er ergens een D66-baby in een Maxi-Cosi ligt te kwijlen.

Overigens: er mag dan een combilidmaatschap van D66 en de Jonge Democraten bestaan, JD'ers zijn niet automatisch ook lis van D66, en de JD is dan ook geen onderdeel van D66.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tino van der Maden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is gisteren geboren