Heeft Geert Wilders kinderen?

Geert wilders heeft wel een vrouw, maar heeft hij ook kinderen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
7.8K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahahaha bang voor t nageslacht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou goed zijn voor zijn karakter als hij kinderen zou hebben.

Het beste antwoord

Ik durf stellig te zeggen: Nee. Hij heeft een Hongaarse vrouw en komt uit Venlo maar woonde lange tijd in Utrecht Kanaleneiland. Voorzover mijn info.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb al min 2 ... zeker een jehova's getuige die mijn avatar niet mooi vind ;-0
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens wikipedia is dat algemeen bekend, lees ik hier onder ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ivet Lalova. Ja, ik was de laatste dagen aan het gallen met mijn avatar, nu heb ik ieder uur ene nieuwe ;-) Ik had een leuke animated gif, maar dat werkte niet lekker, nu af en toe eens een ander moppie. Als je wilt, zet ik Ivet volgende week wel weer eens terug, of ik zoek een andere pic van haar op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, weet je, ze is ook dezelfde Japanse popster/model ;-)
Hij (MMM) had het zelf gelijk door, maar jij bent ook heel snel (en feitelijk de eerste). +10 kudo's voor jou.

Andere antwoorden (1)

Even aanvullend op vorige antwoorder:
"Wilders is getrouwd met een Hongaarse vrouw, Krisztina (Christine) Wilders. Op 31 juli 1992 traden zij in Boedapest in het huwelijk. Ze hebben geen kinderen."