Wat doen agenten/parkeercontroleurs, op tijden dat het langdurig hard regent?

Als het regent zie ik ze namelijk nooit. Echter indien de zon schijnt moet ik altijd rennen om op tijd bij de parkeermeter terug te zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bonnenboekjes bijvullen, een nieuwe stift in de pen.
overleggen met collega,s over waar het meest te schrijven is, hoe omgaan met lastige of aggressive klanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Uit frustratie meer bonnen schrijven.

Maar zonder gekheid....ze doen gewoon hun werk, onafhankelijk van het weer (extremiteiten daargelaten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klaverjassen

Toegevoegd na 4 minuten:
en dat mogen ze ook gerust op een stralende zomerdag doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnekort is dat over.Er rijden nu kleine bestelbusjes rond met een opening aan de zijkant waar een camera achter zit.Deze kan razend snel kentekens lezen en zo zien of er betaalt is.
Via een centrale computer worden de kentekens nagetrokken en dan zien ze of er wel of niet betaalt is.

Het zijn donkergekleurde VW Caddy's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals een ieder ander: Ze schuilen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koffie leuten.