Voormalige voorlichter van het CDA en oud-Kamerlid Jan Schinkelshoek heeft gezegd dat hij ‘na een korte ziekte’ overleed. Welke ziekte is niet duidelijk. Hij had volgens anderen bronnen al langer gezondheidsproblemen. Zo zou hij ook depressie hebben gehad.

In januari 2018 was er op tv een interview genaamd: ‘Kijken in de ziel’, met oud-premiers in de hoofdrol”. Ruud Lubbers was ook uitgenodigd, maar hij kon hier ook niet bij zijn wegens gezondheidsproblemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Klopt dat artikel heb ik ook gelezen! Ik vind het alleen niet zo betrouwbaar, aangezien dit niet wordt gezegd op nieuws platformen als NOS, NRC, NU, etc. Wel zeker interessant. Houden ze het geheim? Wie weet! Martin Vrijland is natuurlijk wel een ultieme complotdenker!