Welke partij is wel links maar tegen toetreding van Turkije tot de EU en blijft ook na 9-6 bij dat standpunt?

Dus geen draaikontenpartij die zodra ze de verkiezingsbuit binnen hebben weer van mening verandert. Is er zo'n partij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we eerst eens een andere vraag beantwoorden.
Wil Turkije nog wel bij de EU?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop van niet. Dan is het probleem gelijk opgelost.

Het beste antwoord

Links is voor toetreding van Turkije mits ze natuurlijk aan de eisen van de EU voldoen. Draaikonterij is een term van rechts. Maar ook een domme term, want in de politiek hebben we geen behoefte aan starre mensen, maar mensen die kunnen nadenken. En ook leren van hun fouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Conclussie: als je tegen toetreding van turkije tot de EU bent moet je rechts stemmen. Als je daar echter niet voor voelt moet je helemaal niet stemmen.

Andere antwoorden (1)

Dat is lastig om te beantwoorden, aangezien niemand met absolute zekerheid kan zeggen wat er in de toekomst gaat gebeuren.