je moet helemaal niks, ik ben ook op de gekste patrijen uitgekomen met het kieskompas. het kieskompas kan namelijk niet inschatten hoeveel 1 issue je aan het hart gaat in vergelijking met de andere standpunten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Je hebt blijkbaar die website nog nooit gebruikt. Je kunt thema's aangeven die je belangrijk vindt, en dat dat wordt meegenomen in het stemadvies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een PC programma kan mijn motivatie niet doorgronden ook al geef ik het aanwijzingen. heb wel degenlijk gebruikt, en kwam dus op aparte partijen uit.
AWM
13 jaar geleden
Het blijft behelpen, maar ik wilde slechts betogen dat je wel degelijk aan issues groter belang kan toekennen.
En ik kom goed op mijn favoriete partij uit, dat valt weer mee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet niet of je van rossum in amerika hebt gezien over religie vs politiek. daar zag je heel duidelijk hoe 1 onderwerp echt alles van tafel kan vegen. in de belt is pro-life het eige wat telt. dat de rechtse vleugel verder niet aan christelijke barmhartigheid doet zal ze een worst wezen. en aan het pragmatische vermogen van obama hebben ze al helemaal lak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat de pvv en verdonk er waren kwam iedereen uit op d66.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat geeft te denken over de plaatsbepaling van bovengenoemde
Kieskompas en kieswijzer zijn hooguit hulpmiddelen om je te helpen je standpunt te bepalen. Niks meer, niks minder.

Je gaat toch niet een partij stemmen omdat een pc-programma dat zegt?

Ik heb net de test gedaan: leuk en leerzaam.
Het zal mijn keuze in juni niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou me ernstig zorgen maken als PvdA mijn uitslag zou zijn, het is dapper van je dat je hulp zoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord is Nee. Er bestaat niet zo'n praatgroep.

En ik heb meer respect voor mensen die PvdD stemmen omdat ze vinden dat onnodig gebruik van proefdieren verboden moet worden, dan PVV stemmers die op Wilders stemmen omdat hij op de stoep durft te schijten.

Maar wel mooi, dat je zo'n advies kreeg. Je hart zit blijkbaar op de de juiste plaats.
rose