De staat der Nederlanden.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Zondag, dit antwoord is niet juist.
De Staat der Nederlanden wordt gevormd door de Nederlandse overheid samen met de overheden van de eilanden Aruba, Curaçao en Sint Maarten.
De Tweede Kamerleden worden betaald door de Nederlandse overheid en niet door de Staat der Nederlanden.
De Nederlandse overheid betaalt niet mee aan de schadeloosstellingen van de overzeese parlementariërs en zij betalen niet mee aan de schadeloosstellingen van onze Tweede Kamerleden.
poppetje54321
8 jaar geleden
dus uiteindelijk de Nederlandse belastingbetaler
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@poppetje54321, precies, maar alléén de Nederlandse belastingbetaler. Dat is niet zo vreemd, zij verrichten namelijk hun werk in dienst van de Nederlandse belastingbetalers. De Tweede Kamer leden zijn gekozen door de Nederlanders die gebruik gemaakt hebben van het Kiesrecht.