Gesteld : je krijgt toelating het lelijkste gebouw af te breken in europa: welk gebouw?

De crisis kan maar opgelost worden door mensen aan het werk te zetten. Dus waarom niet op europees niveau lelijke monumenten afbreken .

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Het gebouw van Radio Kootwijk, een vreselijk lelijk betonnen gebouw midden in een heel mooi landschap!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Het gebouw van De Nederlandsche Bank te Amsterdam.
Wat een gedrocht!
Herbouw het Paleis van de Volsvlijt maar weer op die plek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het dansende huis in Praag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebouw van de Gasunie in Groningen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo lelijk is die nou toch weer niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is inderdaad een schitterend gebouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooiste gebouw van Noord-Nederland !!
Het oude hoofdkantoor van de Akzo Nederland NV aan de Velperweg te Arnhem...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onze zgn. kerk in Lieshout. Een blokkendoos waarin je eerder een museum van moderne kunst in verwacht aan te treffen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gemeentehuis van Zierikzee. (zie bron). Wat een lelijk blikken ding in open landschap is dat zeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Mc Donalds op het Piusplein te Tilburg. Dat gebouw zou als Mc Drive langs een snelweg misschien niet misstaan maar niet midden op een plein in de binnenstad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een arbitraire moskee. Lelijke gebouwen zeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De blokken van Peter Struycken bij Nijmegen. Ok, het is technisch gezien een 'kunstwerk' maar gegeven hoe enorm die ondingen zijn vallen ze wat bij betreft onder de gebouwen.
Bij de link hieronder staat een foto van die dingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien Hoog Catharijne in Utrecht al op de nominatie voor de sloop staat, dus daar hoef ik me niet meer druk over te maken: Winkelcentrum Les Halles in Parijs. Wat een gedrocht is dat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas wordt HC niet gesloopt...
De Neudeflat in Utrecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Blikkenbioscoop" Arnhem, helaas geen foto van te vinden.
is net een groot blik. Zeker omdat ik werk in het Messina building er tegenover moet ik er steeds tegenaan kijken..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het Binnenhof.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Patrick;

Er zijn waarschijnlijk genoeg gebouwen die op grond van mijn persoonlijke smaak in aamerking komen, maar ik zou ze allemaal laten staan, tenzij ze om een andere goede reden moeten worden gesloopt. Ik hou er niet van als de smaak van één persoon zoveel macht kan hebben.