Niemand!!!! die voetbalwet moet er echt een keertje komen, zodat de raddraaiers een keertje aangepakt gaan worden en ik en daarmee alle voetballiefhebbers ook durven naar het stadion te komen en daar voetbal kunnen beleven, waarvoor het gemaakt is en waar ik dan graag mijn centen WEL aan uit zal geven. Opsluiten die mongolen die het hele voetbal uit het oog verloren zijn en lekker stoer willen doen en alles om zeep helpen!! Kom maar op met die voetbalwet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ogen zijn de enige die er baat bij hebben de hooligans.
Die kunnen hun gang blijven gaan met maar een hele kleine kans om vervolgd te worden.
Voor mij kan de wet er niet snel genoeg komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, de voetbalwet moet er zo snel mogelijk komen.

Clubs en KNVB zijn misschien bang dat ze minder kaartjes verkopen, daar zit misschien een vertraging in.

Maar het kan niet zo zijn dat echte fans niet naar het stadion kunnen gaan en dat rel-fans ieder weekend het stadion vernielen en alle politie capaciteit van een stad opslokken, hun gang kunnen gaan.

Laat de bekerfinale dan nu maar een breekpunt zijn om eens flinke knopen door te hakken.