Ik de grote hotels Westin, Hilton enz ben ik nog nooit een gemengde sauna tegengekomen en de vele sauna's die ik in het buitenland heb bezocht (gay of niet) waren nooit gemengd. Als jij in NL gemengde sauna's kent, dan is het antwoord dus JA

Toegevoegd na 54 seconden:
En als er vrouwen waren, dan waren dat altijd prostituees

Toegevoegd na 3 uur:
Moet wel toegeven, dat ik in het buitenland nooit naar een gemengde sauna buiten de hotels heb gezocht.
Als ik een sauna in de gele gids opzocht bleek het altijd een gescheiden sauna te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ook in Duitsland ben ik heerlijk met mijn man samen naar de sauna geweest.

Nee, het is dus niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feit is wel, dat de sauna's in de meeste andere landen niet gescheiden zijn. Zelfs in Finland, het saunaland bij uitstek zijn de sauna's niet gemengd.

Gemengde sauna's heb ik zelf wel aangetroffen in Duitsland en Oostenrijk.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Ook in Tsjechië zijn gemengde sauna's. Al moet je daar wel vaak zwemgoed aanhouden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Oh ja, en in Groot Britannië ben ik in gemengde sauna's geweest waar naaktheid geboden was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwemgoed in de sauna? Bah, wat vies! Dat zou voor mij reden zijn om dan maar niet te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...heel smerig. Maar soms moet je wat.
In Nederland heb je wel degelijk gescheiden sauna's. Ik denk dat je zowiezo meer gescheiden sauna's hebt dan gemengde sauna's.